Cvičení

Žádný lék, paprsek, masáž, koupel či dieta neumí nahradit tělesná cvičení.

Pohyb je geniální, přírodou vymyšlený lék na většinu nemocí dneška.

Pravidelná cvičení a fyzioterapie pro nejširší veřejnost – JARNÍ KURZ 2019

Den v týdnu Čas Typ lekce Cvičení vede Cena
Pondělí 16.30 – 17.30

 

Kondičně rehabilitační cvičení
„Aby záda nebolela“
Dr. Hana Čechová

 

 

1100,- Kč
11 lekcí
Pondělí 17.30 – 18.30

 

Cvičení v bazénu  

Dr. Hana Čechová

 

 

2200,- Kč
11 lekcí
Pondělí 16.30 – 18.30 Ucelený kurz cvičení
a cvičení v bazénu“Aby záda nebolela“
Dr. Hana Čechová

 

 

2100,- Kč
kurz 11 týdnů

 

Na cvičení se můžete přihlásit odděleně (pouze cvičení v tělocvičně nebo v bazénu), popř. zvolit oba druhy cvičení současně (kurz). Vzhledem ke kapacitě zařízení mají přednost zájemci o ucelený kurz, v rámci projektu „Pravidelnou fyzickou aktivitou k vitálnímu životu ve stáří“ v roce 2019 podpořeno NF AVAST a HM Praha (celková cena uceleného kurzu výrazně ponížena o přidělenou dotaci).

Termín

8. 4. – 24. 6. 2019

Kde

Rehabilitační klinika Malvazinky, U Malvazinky 5, 150 00 Praha 5
Vstup: hlavní vchod do budovy A, zde bílým výtahem do patra -1 (vodoléčba)
Cvičení v tělocvičně a v bazénu

Doprava

Bus č. 137 ze stanice Na Knížecí (Praha Smíchov) do stanice Václavka (cca 1 km)

Co s sebou

Cvičební úbor do tělocvičny, podložka na cvičení, malý míček overball, plavky, vhodná obuv k bazénu, ručník, pití (diabetici malá svačinka)
Bufet v odpoledních hodinách v provozu.

Počet míst

max. 12

Co můžete od cvičení očekávat

1/ CVIČENÍ V BAZÉNU

sleduje zlepšení funkce pohybového aparátu a zvýšení fyzické kondice. Vodní prostředí má příznivé účinky na páteř a pohybovou soustavu, nedochází k přetížení svalů a v návaznosti na cvičení v tělocvičně plní i funkci regenerace. K dispozici řada cvičebních pomůcek, využíváme celý prostor bazénu o hloubce cca 120 cm (po hrudník), teplota vody 31°C.

2/ Kondiční, rehabilitační a relaxační cvičení

je určeno všem, komu není jeho tělo cizí. Pestré cvičení využívá řadu cvičebních pomůcek, které máme k dispozici: malé míče overbally, „hopíky“, posilovací gumy, malé činky, velké míče, balanční podložky…
Cvičení je zaměřeno na obnovu a udržení kondice, posílení a rozvoj kardiovaskulárního a dechového systému, pružnost a pevnost svalů, stabilitu a správné držení těla tak, abychom uměli tělo vnímat, rozuměli jeho potřebám, rozpoznali jeho signály pohody i nepohody, naučili ho pracovat ekonomicky…
Cvičení probíhá v příjemné atmosféře, neboť ti kdo chodí, chodí rádi.

3/SPIRALS

je pomalejší, plynulé cvičení, podbarvené příjemnou, motivující hudbou. Kombinuje lehké kondiční cvičení s prvky Pilates, jógy, strečinku, tance a baletu. Výkon a rozsah cvičení si určujete sami, podle svých momentálních možností. Proto je vhodné pro každého, bez rozdílu věku, pro ty, kdo trpí zdravotními omezeními, prodělali více či méně závažné operace, dlouho necvičili….

V čem je SPIRALS jedinečný?
Jsou-li svaly přehnaně aktivní nebo naopak neaktivní, slabé a zkrácené, klouby a páteř ztuhlé, tělo se těmto omezením přizpůsobí. Vytváříme vlastní, mnohdy nesprávné, pohybové stereotypy, postupné změny vedou k menším či větším bolestem, mohou vzniknout vážná poškození i zranění.
Mimo posílení a protažení těla vás jistě potěší skutečnost, že pozitivní zdravotní účinky přetrvávají další čtyři až pět dní. Program Spirals je příjemnou cestou, jak lze tělo po dlouhou dobu udržet v kondici, překypující životem.
Autorem programu SPIRALS je Michael King z Velké Británie.

Přihláška






Cvičení

Vyplnění žlutých polí je povinné.
  Akce: Pro každou další akci je
potřeba vyplnit znovu formulář

Účastník:

Příjmení a jméno: nejprve příjmení a pak jméno
Datum narození: příklad: 30.1.1955
Ulice a číslo domu:
PSČ a obec/město: příklad: 100 00 Praha 10
Váš telefon:
Váš email (nezbytné):
Poznámka:
Souhlasím s podmínkami akce
Zaškrtněte, jinak se zpráva neodešle. Jako potvrzení obdržíte kopii objednávky na Váš e-mail.